x
Ondersteuning via chat
x
Vul a.u.b. jouw gegevens in om te verbinden met een medewerker.
Jouw naam: Jouw e-mailadres: Jouw vraag:
Wachten op een medewerker......

ECM2

Snel en makkelijk discussies vastleggen in het CRM

Standaard vanaf onze MKB bundel: vNotes is handig voor interne communicatie rondom een bepaalde "record", bijvoorbeeld een Klant of een Kans, binnen het CRM. Je voegt deze optie snel en makkelijk toe aan elke module in het CRM op de plek waar jij wilt. Standaard vind je het veld reeds bij de Organisaties en Kansen. Om vNotes toe te voegen aan...

ECM2 lanceert drie nieuwe CRM bundels

Wij hebben voor onze SuiteCRM-klanten drie verschillenden bundels samengesteld om zo tegemoet te komen aan de specifieke behoeftes van de verschillende type bedrijven. Wij richten de SuiteCRM-installaties bij oplevering daar ook op in. Natuurlijk kunnen onze gebruikers daarna hun installatie naar eigen inzicht instellen. Ook kunnen de functionaliteiten van de verschillende bundels uitgebreid worden door extra modules te kiezen. Mochten...

Gewijzigde openingstijden rondom de feestdagen

Rondom de feestdagen hanteren wij gewijzigde openingstijden. Wij zijn gesloten op maandag 26 december. Op 27 december t/m 30 december kennen wij een beperkte bezetting en kan het zijn dat de telefoon later wordt opgenomen. Het is aan te bevelen om die periode eventuele vragen te stellen via e-mail. We houden onze diensten uiteraard in de gaten en lossen eventuele storingen op binnen...

ECM2 groeit

Binnen ECM2 zullen we binnenkort een aantal veranderingen doorvoeren waardoor we aan onze klanten meer en betere diensten kunnen gaan aanbieden. We zullen dit stapsgewijs doen. Dit zal geen verdere impact hebben op de prijs en de huidige diensten die nu ondersteund worden.  Deze communicatie is bedoeld als introductie en zal opvolging krijgen met verdere, specifieke, informatie over wat er allemaal in het...

Campagnes versturen: “Bevestigde Opt-In” of “Inschrijven”?

SuiteCRM 7.10 introduceert een nieuwe "Bevestigde Opt-In" of "Inschrijven" functie. Beheerder en gebruikers van SuiteCRM krijgen daarmee de mogelijkheid om te werken met twee "Opt-In" instellingen-bij e-mailadressen: 1) "Inschrijven" en  2) "Bevestigde Opt-In". Met name de tweede optie is extra relevant geworden sinds de AVG is ingevoerd. Wat zijn "Inschrijven" en "Bevestigde Opt-In"? "Opt-In" laat zien dat een Persoon, Lead of Doel...

Automatisch adressen invullen

Eenvoudig, accuraat en snel Bij alle modules met een adres vind je een nieuw en speciaal zoekveld met daarin de tekst "Zoek naar adres". Je gebruikt dit om snel adressen op te zoeken en in te laten vullen. Voorbeeld: je wilt het adres van een nieuwe Lead vastleggen. Daarvoor zoek je op de bedrijfsnaam of (een deel van) het adres. Reeds tijdens het typen...

Gewijzigde openingstijden rondom de feestdagen

Rondom de feestdagen hanteren wij gewijzigde openingstijden. Zo zijn wij gesloten op: 24 december na 13.00 25 december 31 december 1 januari We houden de diensten uiteraard in de gaten en lossen eventuele storingen op binnen de gestelde termijnen. Indien je door ons nog grote wijzigingen wilt laten doorvoeren voor het einde van het jaar, adviseren wij om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen...

Veiligheid, eigendom en privacy

Sinds enige tijd neemt SaaS/De Cloud een steeds belangrijker positie in binnen de IT-omgeving van veel organisaties. Waar vroeger veel IT-diensten op een eigen server in een serverhok of professionele serverruimte op kantoor stonden, staat de data nu 'ergens' in een datacenter op apparatuur van een derde partij. Wij vinden het begrijpelijk dat dat vragen oproept. Des te meer als...

Gewijzigde openingstijden tijdens de feestdagen

Tijdens de feestdagen hanteren we aangepaste openingstijden. Deze zijn als volgt: Woensdag 24 december: gesloten vanaf 13.00 Donderdag 25 en Vrijdag 26 december: gesloten Woensdag 31 december: gesloten vanaf 13.00 Donderdag 1 januari 2015: gesloten Vrijdag 2 januari 2015: alleen bereikbaar per email Monitoring en beheer van het platform vindt uiteraard volgens gebruikelijke procedures plaats.

Gewijzigde openingstijden rond feestdagen

Tijdens de feestdagen hanteren wij andere openingstijden dan normaal. Natuurlijk draaien onze diensten door als normaal en lossen wij eventueel problemen met onze dienstverlening ook als gewoonlijk op. Wij bieden echter geen directe ondersteuning per telefoon. Eventuele nijpende problemen kunt u per e-mail aanmelden, maar wij geven geen garantie dat die binnen de normale reactietijden worden opgelost. Openingstijden kerst dinsdag 24...