x
Ondersteuning via chat
x
Vul a.u.b. jouw gegevens in om te verbinden met een medewerker.
Jouw naam: Jouw e-mailadres: Jouw vraag:
Wachten op een medewerker......

Outlook plugins

Voor SuiteCRM zijn Outlook plug-ins beschikbaar van derde partijen. Veel vookomende problemen met Outlook worden veroorzaakt door andere, vaak ongebruikte plugins, of doordat Outlook een plugin inactief maakt. Om dit te verhelpden sluit u Outlook af. Klik vervolgens rechts op de Outlook snelkoppeling en op ‘Voer uit als Administrator’. Ga nu in Outlook naar Bestand > Opties > Invoegtoepassingen en klik op ‘Beheren’. Verwijder hier invoegtoepassingen die u niet gebruikt en maak de SuiteCRM plugin actief.

Als u een plugin actief heeft gemaakt en Outlook dit na opnieuw opstarten ongedaan maakt, moet u het Windows register gebruiken.

Waarschuwing: het register is een belangrijk onderdeel van Windows. Volg deze handleiding exact en wijzig verder niets.
1. Sluit Outlook af, en deinstalleer de plugin vanuit Configuratiescherm>Programma’s en Onderdelen.
2. Open regedit.exe door dit in het zoekveld van het startmenu te typen en op Enter te drukken.
3. Ga naar HKEY_CURRENT_USER > Software > Microsoft > Office > 15.0 > Outlook, waarbij ‘15.0’ staat voor Outlook 2013. Ga naar 14.0 voor Outlook 2010 en 13.0 voor Outlook 2007.
4. 4. Verwijder in Resiliency > ‘DisabledItems’ en ‘CrashingAddinList’ de items van het tpe REG_BINARY.
5. Verwijder in Outlook > Addins de items die refereren aan de betreffende plugin.
6. Sluit het register af en installeer de plugin opnieuw.