x
Ondersteuning via chat
x
Vul a.u.b. jouw gegevens in om te verbinden met een medewerker.
Jouw naam: Jouw e-mailadres: Jouw vraag:
Wachten op een medewerker......

Blog

Overzicht van nieuws, tips en trucs en meer

CRM Organigram Organogram

Personeel en Organigram in SuiteCRM

Wanneer je als wat grotere organisatie in SuiteCRM werkt, is het prettig om ook een overzicht te hebben van iedereen binnen de organisatie. Daarvoor hebben wij twee zaken beschikbaar gemaakt: De module "Personeel". Hierin vind je alle gebruikers terug, met hun (contact) gegevens als ze die beschikbaar hebben gemaakt. Een Organigram. Dit is een weergave van alle gebruikers binnen de organisatie en...

Nieuwe mogelijkheden geintroduceerd

In de afgelopen maanden hebben wij weer veel nieuwe functies toegevoegd aan onze modules. Om er enkele van te noemen: Reports De mogelijkheid om volledige reeksen te tonen, ook al missen er tussenliggende waardes. Denk bijvoorbeeld aan een rapportage waarbij je de gewonnen kansen wilt tonen, maar in augustus is er geen kans gewonnen. Met deze nieuwe techniek wordt die maand als...

Data Analytics met vRapportages in SuiteCRM

Data analytics / gegevensanalyse Als je werkt met een CRM wil je er niet alleen informatie in stoppen om er daarna niets, of alleen een veredelde kaartenbak, voor terug te krijgen. Dat kan je niet verkopen aan jezelf of jouw medewerkers, waardoor jouw CRM-project gegarandeerd een mislukking wordt. Je moet daarom kunnen aantonen dat een CRM meer oplevert dan het aan...

Leads via WordPress in SuiteCRM

Wil je verder aan de slag gaan met Leads? Jouw WordPress omgeving aan elkaar knopen met SuiteCRM omdat je via jouw WordPress website gemakkelijk Leads wilt krijgen? Dat kan en je hebt daarvoor maar 2 plug-ins nodig. Lees verder en kom te weten hoe dat kan. Wat heb je nodig? Hoe jouw contactformulier in WordPress opzetten Maak nu een web-naar-lead-formulier aan via SuiteCRM Configureer...

Snel en makkelijk discussies vastleggen in het CRM

Standaard vanaf onze MKB bundel: vNotes is handig voor interne communicatie rondom een bepaalde "record", bijvoorbeeld een Klant of een Kans, binnen het CRM. Je voegt deze optie snel en makkelijk toe aan elke module in het CRM op de plek waar jij wilt. Standaard vind je het veld reeds bij de Organisaties en Kansen. Om vNotes toe te voegen aan...

ECM2 lanceert drie nieuwe CRM bundels

Wij hebben voor onze SuiteCRM-klanten drie verschillenden bundels samengesteld om zo tegemoet te komen aan de specifieke behoeftes van de verschillende type bedrijven. Wij richten de SuiteCRM-installaties bij oplevering daar ook op in. Natuurlijk kunnen onze gebruikers daarna hun installatie naar eigen inzicht instellen. Ook kunnen de functionaliteiten van de verschillende bundels uitgebreid worden door extra modules te kiezen. Mochten...

Gewijzigde openingstijden rondom de feestdagen

Rondom de feestdagen hanteren wij gewijzigde openingstijden. Wij zijn gesloten op maandag 26 december. Op 27 december t/m 30 december kennen wij een beperkte bezetting en kan het zijn dat de telefoon later wordt opgenomen. Het is aan te bevelen om die periode eventuele vragen te stellen via e-mail. We houden onze diensten uiteraard in de gaten en lossen eventuele storingen op binnen...

ECM2 groeit

Binnen ECM2 zullen we binnenkort een aantal veranderingen doorvoeren waardoor we aan onze klanten meer en betere diensten kunnen gaan aanbieden. We zullen dit stapsgewijs doen. Dit zal geen verdere impact hebben op de prijs en de huidige diensten die nu ondersteund worden.  Deze communicatie is bedoeld als introductie en zal opvolging krijgen met verdere, specifieke, informatie over wat er allemaal in het...

Problemen met inloggen?

Als je een wit scherm krijgt te zien, of een melding over het verwijderen van cookies, dan ligt het waarschijnlijk aan een mismatch tussen de cookies in jouw browser en de status waarover wij beschikken. Lees hieronder hoe je dat oplost. Ga in Chrome naar "Instellingen" (Settings).Hierna naar "Privacy & veiligheid" (Privacy & Security).Klik dan op "Cookies en andere Site Data"...

SuiteCRM Campagnes en de emails in “Geschiedenis”

In de geschiedenis van een Organisatie staat een e-mail met daarbij Persoon die niet bij die Organisatie hoort en verder ook niets te maken heeft met die Organisatie. Hoe kan dat? Wat gebeurt er? Het lijkt erop dat die Persoon niets te maken heeft met de Organisatie. Op zich is dat ook zo, maar waarom staat die er e-mail dan toch bij...