Onze Missie

Wij vinden het belangrijk dat grote én kleinere bedrijven kunnen beschikken over applicaties die zijn toegespitst op hún werkzaamheden. We zien namelijk maar al te vaak dat het MKB 'verzuipt' in de informatie, maar die niet effectief kan inzetten. Of dat organisaties zichzelf druk houden met het dagelijk (pragmatisch) oplossen van problemen, zonder ooit een permanente oplossing te kunnen realiseren.

Daar bovenop komt de constant veranderende wetgeving rondom informatie en het gebruik en vernietigen daarvan. Wetgeving die van een organisatie vraagt om continue op de hoogte te zijn van binnen de organisatie beschikbare informatie, wie toegang heeft tot deze informatie en wie deze gebruikt.
Dat kan je niet meer organiseren met gedeelde taken in Outlook en lijstjes in Excel of Google Docs.

Je hebt goede tools nodig die hierbij helpen en die uitnodigen tot gebruik, niet tot het omzeilen van de afspraken omdat de systemen niet niet goed genoeg werken.

Omdat wij uitsluitend met vrij aanpasbare applicaties werken, kunnen we die ook altijd precies zo inrichten of aanpassen om maximaal effect te hebben binnen het beschikbare budget.
Om dat maximale effect te kunnen bereiken, beperken we ons tot enkele kernapplicaties die een groot deel van de ervaren problemen kan oplossen.

 

 

Onze Visie

We willen graag zoveel mogelijk MKBers helpen met het op orde krijgen van hun informatiestromen en het optimaliseren van het gebruik en beheer daarvan.

Wil jij ondersteund worden door passende IT-middelen?
> Wij zorgen ervoor dat het CRM of DMS op jullie wensen is aangepast.
Wil je de uitgaven aan IT binnen de perken houden?
> Wij rekenen redelijke (maand)prijzen voor het gebruik van de software.
Weet je nog niet precies het eindplaatje, of is er beperkt budget?
> Wij hoeven niet in één keer alle problemen op te lossen.

Als ondernemer in het MKB zoek je naar onderscheidende kwaliteiten. Daarbij is het niet altijd makkelijk om ondersteunende IT-applicaties te vinden. Ja, er zijn veel losse tools die elk op zich iets heel goed doen, maar een echte samenhang of overzicht krijg je niet.

Volgens ons is het noodzakelijk om te beschikken over een solide CRM en DMS. Wij hebben een grote kennis van twee van deze tools. Wij gebruiken SuiteCRM voor het beheren van klantengegevens en het ondersteunen en automatiseren van activiteiten en het Alfresco DMS voor het beheren van documenten en andere bestanden en het daarin aanbrengen van samenhang.

Natuurlijk, er is een groot aantal andere CRMs op de markt en een aantal manieren om documenten en andere bestanden te beheren. Maar je kunt pas onderscheid maken en voordeel realiseren met die tools als daar kennis achter zit en je die kunt aanpassen aan wat jij er mee wilt doen.

Voor ons is elk project weer een nieuwe en interessante uitdaging om aan te gaan. Vooraf, gedurende en daarna houden we ons altijd aan onze kernwaarden: