Prijzen en aanpak
Net als de dienst, willen we ook het prijsmodel eenvoudig houden. We hebben daarom slechts twee standaardtypes en één type waarbij je nog meer grip heb op jouw cloud storage. Er is daarom vast een aanbod dat bij jouw wensen past.
Als ZZP’er kies je accounts van het type ‘GebruikersOpslag‘. Hierbij krijgt iedereen voor wie je dit bestelt een eigen inlognaam en opslagruimte.
Bestanden delen kan onderling met alle beschikbare functionaliteit en ongelimiteerd en gratis met derden. Kies voor de XL-versie als je extra veel opslagruimte nodig hebt.
Is 1.000GB niet genoeg? Dan kan je ook voor BedrijfsOpslag XL gaan: functioneel is dat hetzelfde, maar dan met meer opslag en naar wens verder uit te breiden.
GebruikersOpslag
- 50GB opslag
- Gegevens synchroniseren tussen apparaten.
- Gegevens delen met anderen.
- Voor alle soorten bestanden.
- Meerdere accounts naar wens te koppelen.
Kosten per maand: € 2,90
GebruikersOpslag XL
- 250GB opslag
- Gegevens synchroniseren tussen apparaten.
- Extra veel opslag voor het delen van gegevens
- Voor alle soorten bestanden.
- Meerdere accounts naar wens te koppelen.
Kosten per maand: € 12,90
GebruikersOpslag XXL
- 1000GB opslag
- Gegevens synchroniseren tussen apparaten.
- Extra veel opslag voor het delen van gegevens
- Voor alle soorten bestanden.
- Meerdere accounts naar wens te koppelen.
Kosten per maand: € 39,-
Voor zakelijk gebruik kies je in ieder geval één keer ‘BedrijfsOpslag‘ en per medewerker een ‘GebruikersOpslag‘.
Op de centrale BedrijfsOpslag maak je een gedeelde map aan en deelt die met één of meer groepen waarin medewerkers zitten. Die hebben daartoe toegang tot de bestanden via hun eigen GebruikersOpslag met de rechten die je aan de groepen hebt toegewezen. Daarmee blijven de bestanden altijd in de organisatie, ook al vertrekt er iemand en sluit je die GebruikersOpslag.
Klinkt de aanpak ingewikkeld? We helpen je graag bij het nadenken over en uitvoeren van de inrichting! Dit aanbod is ook inclusief telefonische support (en natuurlijk ook via e-mail), dus heb je vragen over inrichting of gebruik, neem dan gerust contact met ons op.
Centrale BedrijfsOpslag
- 350GB opslag
- Behoud eigenaarschap op de bestanden.
- Gebruik groepen voor slim toegang tot mappen.
- Telefonische ondersteuning bij inrichten en gebruik.
- Hou overzicht op wat er gebeurt.
Kosten per maand: € 29,-
Kies voor BedrijfsOpslag XL als je extra veel opslagruimte nodig hebt. Bij XL is de ruimte ook verder uit te breiden, mocht je behoefte hebben aan meer opslag.
Centrale BedrijfsOpslag XL
- 1.500GB opslag
- Behoud eigenaarschap op de bestanden.
- Gebruik groepen voor slim toegang tot mappen.
- Telefonische ondersteuning bij inrichten en gebruik.
- Hou overzicht op wat er gebeurt.
- Uitbreidbaar per 1.500GB voor extra veel opslag.
Kosten per maand: € 99,-
Wil je veel opslag in de cloud, maar wil je meer grip op je data dan bij standaard clouddiensten? Dan is ‘PrivéCloud XXL‘ wellicht iets voor jou. Hierbij zetten we, binnen onze infrastructuur, een complete server alleen voor jou op!
Wij zorgen, net als in de cloudoplossing, dat deze server goed en veilig blijft draaien, up-to-date blijft en dat de andere technische aspecten in orde zijn. Jij krijgt dan toegang tot minimaal 2.000 GB aan opslag en de mogelijkheid om 100 gebruikers toegang te geven tot deze dienst. Je krijgt ook meer te zeggen over de instellingen van deze cloudoplossing. Je kunt de dienst bijvoorbeeld limiteren op IP-adres, zelf bepalen hoeveel schijfruimte een gebruiker heeft, of je met versiebeheer wilt werken of niet, enzovoorts.
PrivéCloud XXL
- Vanaf 3.000GB opslag
- Volledige server uitsluitend voor jullie opgezet.
- Inclusief 100 gebruikers en uitbreidbaar.
- Behoud eigenaarschap op de bestanden.
- Meer zeggenschap over instellingen en apps.
- Single Sign-On op basis van SAML.
- Uitbreidbaar met extra TB’s en gebruikers.
Kosten per maand: € 199,-
Meer lezen over NLCloudOpslag?
We hadden te maken met een klassieke ‘silo’ situatie; klant- en prospectinformatie op diverse plekken opgeslagen of zelfs niet opgeslagen en alleen maar in de hoofden van buitendienst. We waren positief verrast dat ECM2 de CE versie kan aanbieden in hosted versie én met belangrijke aanvullingen én tegen flink lagere kosten dan de commerciële versie. ECM2 heeft professioneel synchronisatie tussen ons ERP systeem en de hosted SuiteCRM software gerealiseerd. Nu hebben mijn Sales mensen (binnen- & buitendienst) een integraal inzicht in klanten en prospects.
De Nederlandse transplantatiestichting gebruikt Alfresco voor het bewaren van belangrijke documenten van het donatieproces. Afgelopen jaar moest er een upgrade plaatsvinden van Alfresco. We hebben met een paar Alfresco partners gepraat, maar ECM2 onderscheidde zich door kennis van zaken en met name de praktische aanpak. We hadden te maken met een consultant die precies wist wat er moest gebeuren en de projectaanpak niet groter maakte dan nodig. We zijn netjes op tijd gemigreerd naar de nieuwste versie. Bij een eerst volgende vraag voor ondersteuning bij Alfresco nemen we zeker contact op met ECM2. Als informatiemanager bij de NTS vind ik het belangrijk om met een goede partner samen te werken.
Als Online Marketing bureau gebruikten we al geruime tijd SuiteCRM als relatiebeheersysteem. Hiervoor hadden we ook met Salesforce gewerkt, maar SuiteCRM sloot beter aan op onze wensen. In het begin werd dit door onze eigen medewerkers beheerd. Dat bleek tijdsintensief. Met de hulp van ECM2 hebben we nu een beheerde SuiteCRM oplossing met de juiste modules en vooral ook een paar specialisten die we kunnen bellen voor support. We hebben in samenwerking met ECM2 ook enkele maatwerkaanpassingen gedaan zodat we nog efficiënter met onze tijd kunnen omgaan.
Er werd gewerkt met Dynamics, maar de beschikbaarheid van dat systeem voor Mediawijzer.net liep binnen enkele weken af. Wij vonden in SuiteCRM een goed alternatief en gingen op zoek naar een partner voor aankoop en migratiebegeleiding.
Ondanks het feit dat we veel te weinig tijd hadden (slechts 2 weken) heeft ECM2 het proces zeer professioneel en relaxed begeleid, met als gevolg dat er een vlekkeloze omzetting heeft plaatsgevonden. Daarnaast is de nazorg goed te noemen.
Tijdens de start van een bedrijf met meerdere vennoten is het noodzakelijk om te kunnen samenwerken, overzicht te houden en snel te kunnen handelen. Ons probleem was dat er totaal geen overzicht was en we onszelf niet professioneel konden presenteren zonder eigen e-mail-adres, opslag voor bestanden, en het beheren van ons netwerk en leads. De oplossing bleek om vanuit één systeem te werken. Dat geeft overzicht, voegt content samen, verhoogt de professionaliteit en helpt ons bij de snelle groei. E-mail, Documentbeheer en CRM zijn een must voor ieder bedrijf.
ECM2 is daarnaast super accuraat in het oplossen en beantwoorden van vragen. Zeer professioneel.
Voorheen maakten we gebruik van een eigen CRM. Echter liepen we steeds vaker tegen beperkingen op en was er te weinig tijd voor doorontwikkelen en beheer. Na overstappen zijn we daar nu geen tijd meer aan kwijt. Belangrijker is dat we nu werken met een echt CRM. Bij inrichting bleek al snel dat we aanpassingen op veldniveau en in scherm lay-out gemakkelijk zelf kunnen uitvoeren. Inmiddels versturen we maandelijks via het CRM een nieuwsbrief via e-mail, worden contactaanvragen via de website automatisch als Lead opgenomen en heb ik een dashboard met actuele verkoopcijfers. En dat in een tijdsbestek van nog geen half jaar, met natuurlijk hulp van de helpdesk van ECM2 op de achtergrond.
De leden van de beroepsvereniging voor Mesologie (NVVM) wilden een betere manier om informatie onderling te delen en te vinden; het bestaande intranet voldeed niet meer. Uit onderzoek bleek dat een DMS onze behoefte kon vervullen en hierbij kwamen we op Alfresco uit. Aangezien we therapeuten zijn en geen techneuten, wilden we een gehoste versie van Alfresco. ECM2 zorgt voor de hard- en de software en wij zorgen zelf voor inrichting en functioneel beheer. Wat ons betreft een goed werkende combinatie.
We werkten al in een CRM omgeving, maar we konden de punten niet op de 'i' zetten. ECM2 heeft inzicht gegeven in alle mogelijkheden binnen het CRM en heeft gezorgd voor een heel goed werkend systeem speciaal ontworpen voor Viscon. Verder zijn we erg tevreden over de snelle en bovenal goede support vanuit ECM2.
De Gemeente Roermond werkt met 6 andere gemeenten samen op het sociale domein. Door deze samenwerking hadden we sterke behoefte om informatie op één plek ter beschikking te hebben en gezamenlijk te kunnen bewerken. Daarvoor was een samenwerkingsomgeving nodig die snel opgeleverd kon worden. Alfresco MKB blijkt een goed gereedschap te zijn om dat te realiseren. ECM2 heeft ons goed ondersteund bij het opzetten van de omgeving. Ook de nazorg verloopt heel positief: een goed bereikbare helpdesk met deskundige mensen.
Toen ik bij Diningcity kwam werken werkten wij al met ECM2. Wij (Diningcity) maken al jaren gebruik van de support en service van ECM2 en dat is niet voor niets. Voor ons is maatwerk erg belangrijk. Doordat onze markt snel verandert, dienen wij snel mee te kunnen veranderen. Hierdoor moeten onze salesprocessen dus ook snel kunnen worden aangepast. Wij hebben een CRM nodig dat deze snelle veranderingen aan kan. Met de support en service van ECM2 is dit mogelijk. ECM2 is altijd bereikbaar en helpt direct bij vragen. De oplossingen die zij aan ons hebben gegeven hebben onze workflow goed geholpen. De efficiëntie van onze salesprocessen is daardoor een stuk hoger.