Pricing and approach
Just like the service, we’d like to keep the pricing simple. We only offer two regular types and one type where you have even more control of your cloud storage. We’re sure you can find a fitting model. If you need help, please contact us!.
As a freelancer, you’ll want to choose an account of the type ‘UserStorage‘. In this model, every person you order this for gets their own user name and storage.
You can share folders and files with other users with all available functionality and with limited functionality with external users for free. Choose the XL- or XXL-version if you need more storage.
Is 1.000GB not enough? You can also go for CompanyStorage XL: functionally that’s the same, but with more storage, more support and more options to keep expanding the storage.
UserStorage
- 50GB storage
- Synchronize files between devices.
- Share files with others.
- Supports all kinds of files.
- Connect multiple accounts if required.
Cost per month: € 2,90
UserStorage XL
- 250GB storage
- Synchronize files between devices.
- Extra storage for sharing files
- Supports all kinds of files.
- Connect multiple accounts if required.
Cost per month: € 12,90
UserStorage XXL
- 1000GB storage
- Synchronize files between devices.
- A lot of storage for sharing files
- Supports all kinds of files.
- Connect multiple accounts if required.
Cost per month: € 39,-
For SMB use, you choose CompanyStorage‘ (at least) once. And then per employee a ‘UserStorage‘.
The CompanyStorage servers as a central location for all (most) storage. In that CompanyStorage, you create one or more folders. You’ll share these with one or more user groups and set the proper authorizations per group share. The employees in those user groups get access using their own UserStorage and with the right permissions. That way, you keep the files in the centrally managed storage, even if someone leaves the company and jou terminate their UserStorage. Does this sound complicated? We’d love to help you think about and implementing a proper structure!
CompanyStorage includes phone support (as well as e-mail), so if you have any querstions about implementation or use, please contact us.
Centrale CompanyStorage
- 350GB storage
- Keep ownership of your files.
- Use user groups for easy authorizations.
- Phone support for implementation and use.
- Keep overview of what’s happening.
Cost per month: € 29,-
Choose CompanyStorage XL if you need extra storage. With XL, you can keep on expanding the storage, if you need more.
Central CompanyStorage XL
- 1.500GB storage
- Keep ownership of your files.
- Use user groups for easy authorizations.
- Phone support for implementation and use.
- Keep overview of what’s happening.
- Expandable per 1.500GB for extra storage.
costs per month: € 99,-
Do you want a lot of cloud storage, but do you want to retain control of your data? Then ‘PrivateCloud XXL‘ is something for you. In this model we create and manage, within our infrastructure, a complete server just for you!
Just like in our regular models, we make sure that this server keeps running well. We keep it up-to-date and make sure the technical aspects are sound. You get access to (at lease) 2.000 GB of storage and the possibility to give up to 100 users access to this service.
As it’s a separate server, you have more freedom to change the aspects of this service. You can, for example, limit access to the server based on IP-address, manage how much storage each user has, if you’d like with version management or not, et cetera.
PrivateCloud XXL
- From 3.000GB of storage
- Server exclusively set-up for you.
- Including 100 users and expandable.
- Keep ownership of your files.
- More freedom about configuration and apps.
- SAML Single Sign-On possible.
- Expandable with extra storage.
Cost per month: € 199,-
Read more about NLCloudStorage?
We hadden te maken met een klassieke ‘silo’ situatie; klant- en prospectinformatie op diverse plekken opgeslagen of zelfs niet opgeslagen en alleen maar in de hoofden van buitendienst. We waren positief verrast dat ECM2 de CE versie kan aanbieden in hosted versie én met belangrijke aanvullingen én tegen flink lagere kosten dan de commerciële versie. ECM2 heeft professioneel synchronisatie tussen ons ERP systeem en de hosted SuiteCRM software gerealiseerd. Nu hebben mijn Sales mensen (binnen- & buitendienst) een integraal inzicht in klanten en prospects.
De Nederlandse transplantatiestichting gebruikt Alfresco voor het bewaren van belangrijke documenten van het donatieproces. Afgelopen jaar moest er een upgrade plaatsvinden van Alfresco. We hebben met een paar Alfresco partners gepraat, maar ECM2 onderscheidde zich door kennis van zaken en met name de praktische aanpak. We hadden te maken met een consultant die precies wist wat er moest gebeuren en de projectaanpak niet groter maakte dan nodig. We zijn netjes op tijd gemigreerd naar de nieuwste versie. Bij een eerst volgende vraag voor ondersteuning bij Alfresco nemen we zeker contact op met ECM2. Als informatiemanager bij de NTS vind ik het belangrijk om met een goede partner samen te werken.
Als Online Marketing bureau gebruikten we al geruime tijd SuiteCRM als relatiebeheersysteem. Hiervoor hadden we ook met Salesforce gewerkt, maar SuiteCRM sloot beter aan op onze wensen. In het begin werd dit door onze eigen medewerkers beheerd. Dat bleek tijdsintensief. Met de hulp van ECM2 hebben we nu een beheerde SuiteCRM oplossing met de juiste modules en vooral ook een paar specialisten die we kunnen bellen voor support. We hebben in samenwerking met ECM2 ook enkele maatwerkaanpassingen gedaan zodat we nog efficiënter met onze tijd kunnen omgaan.
Er werd gewerkt met Dynamics, maar de beschikbaarheid van dat systeem voor Mediawijzer.net liep binnen enkele weken af. Wij vonden in SuiteCRM een goed alternatief en gingen op zoek naar een partner voor aankoop en migratiebegeleiding.
Ondanks het feit dat we veel te weinig tijd hadden (slechts 2 weken) heeft ECM2 het proces zeer professioneel en relaxed begeleid, met als gevolg dat er een vlekkeloze omzetting heeft plaatsgevonden. Daarnaast is de nazorg goed te noemen.
Tijdens de start van een bedrijf met meerdere vennoten is het noodzakelijk om te kunnen samenwerken, overzicht te houden en snel te kunnen handelen. Ons probleem was dat er totaal geen overzicht was en we onszelf niet professioneel konden presenteren zonder eigen e-mail-adres, opslag voor bestanden, en het beheren van ons netwerk en leads. De oplossing bleek om vanuit één systeem te werken. Dat geeft overzicht, voegt content samen, verhoogt de professionaliteit en helpt ons bij de snelle groei. E-mail, Documentbeheer en CRM zijn een must voor ieder bedrijf.
ECM2 is daarnaast super accuraat in het oplossen en beantwoorden van vragen. Zeer professioneel.
Voorheen maakten we gebruik van een eigen CRM. Echter liepen we steeds vaker tegen beperkingen op en was er te weinig tijd voor doorontwikkelen en beheer. Na overstappen zijn we daar nu geen tijd meer aan kwijt. Belangrijker is dat we nu werken met een echt CRM. Bij inrichting bleek al snel dat we aanpassingen op veldniveau en in scherm lay-out gemakkelijk zelf kunnen uitvoeren. Inmiddels versturen we maandelijks via het CRM een nieuwsbrief via e-mail, worden contactaanvragen via de website automatisch als Lead opgenomen en heb ik een dashboard met actuele verkoopcijfers. En dat in een tijdsbestek van nog geen half jaar, met natuurlijk hulp van de helpdesk van ECM2 op de achtergrond.
De leden van de beroepsvereniging voor Mesologie (NVVM) wilden een betere manier om informatie onderling te delen en te vinden; het bestaande intranet voldeed niet meer. Uit onderzoek bleek dat een DMS onze behoefte kon vervullen en hierbij kwamen we op Alfresco uit. Aangezien we therapeuten zijn en geen techneuten, wilden we een gehoste versie van Alfresco. ECM2 zorgt voor de hard- en de software en wij zorgen zelf voor inrichting en functioneel beheer. Wat ons betreft een goed werkende combinatie.
We werkten al in een CRM omgeving, maar we konden de punten niet op de 'i' zetten. ECM2 heeft inzicht gegeven in alle mogelijkheden binnen het CRM en heeft gezorgd voor een heel goed werkend systeem speciaal ontworpen voor Viscon. Verder zijn we erg tevreden over de snelle en bovenal goede support vanuit ECM2.
De Gemeente Roermond werkt met 6 andere gemeenten samen op het sociale domein. Door deze samenwerking hadden we sterke behoefte om informatie op één plek ter beschikking te hebben en gezamenlijk te kunnen bewerken. Daarvoor was een samenwerkingsomgeving nodig die snel opgeleverd kon worden. Alfresco MKB blijkt een goed gereedschap te zijn om dat te realiseren. ECM2 heeft ons goed ondersteund bij het opzetten van de omgeving. Ook de nazorg verloopt heel positief: een goed bereikbare helpdesk met deskundige mensen.
Toen ik bij Diningcity kwam werken werkten wij al met ECM2. Wij (Diningcity) maken al jaren gebruik van de support en service van ECM2 en dat is niet voor niets. Voor ons is maatwerk erg belangrijk. Doordat onze markt snel verandert, dienen wij snel mee te kunnen veranderen. Hierdoor moeten onze salesprocessen dus ook snel kunnen worden aangepast. Wij hebben een CRM nodig dat deze snelle veranderingen aan kan. Met de support en service van ECM2 is dit mogelijk. ECM2 is altijd bereikbaar en helpt direct bij vragen. De oplossingen die zij aan ons hebben gegeven hebben onze workflow goed geholpen. De efficiëntie van onze salesprocessen is daardoor een stuk hoger.