We offer cloud-solutions for SuiteCRM, Alfresco and Storage
To successfully use the applications, it’s important to modify them to fit your needs. We work together with you to get to the best set-up and process definitions. Contact us to plan a meeting. Would you like to try it yourself first, then you can order using the links below:
We offer an extensive list of our own modules and modules from partner, focused on your business needs. A number of these modules is part of our standard SuiteCRM bundles. You can get these modules separately as well.
Creating useful reports and intelligent workflows is an art. We have a lot of experience with this and deliver results fast and effectively. Are you in terested in this? Contact us.
We only work with senior developers (in Europe and off-shore) in projects we manage. Do you need functionality that our default modules don’t support? We develop that cost effectively. We also offer “punch cards”, where you buy a number of ours and use those in the next developments until you’ve spent all hours. If you’re interested, please contact us.
Our CRM SMB bundle contains a number of unique modules mee and we supply two Homepages/Dashboards with every CRM. You can experience them immediately by using the credentials below to log into our demo CRM:
Login as a sales oriented user:
Username: sales@demo-mkb.crm.ecm2.nl
Password: demo-sales
Login as a support oriented user:
Username: support@demo-mkb.crm.ecm2.nl
Password: demo-support
Did the demo make you interested in taking the next step? Please contact us.
Do you prefer hosting the applications yourself?
In addition to our standard services, we also offer remote installation and application support.
To talk about this option, please contact us.
Who we are
We think it’s important that larger and smaller organizations have access to applications that are fit to their needs.
Often, we see organizations in the SMB “drwon” in information, but not being able to use that effectively. Or that organizations keep themselves busy with solving returning issues daily, without ever being able to create a permanent solution.
What we do
With the Alfresco DMS you create order in the flow of documents.
A DMS helps you create structure and makes sure your documents follow the determined processes in your organization.
You can check if a document followed the correct procedure and makes version control easy and accessible.
SuiteCRM offers an extensive set of functionality and many options to extend that further.
We build our solutions on the basis SuiteCRM offers. Think about extra functionality like a fully featured reporting tool, workflow manager and an integration with the KvK database.
Do you need more? Than we can help you with further configuration, customizations and integrating with other (cloud)applications.
NLCloudOpslag lets you work with cloud storage in an easy and safe way.
Files sync automatically with your devices (Mobile, PC, Mac). You share them easily with colleagues, customers, friends and others. You can edit documents simultaneously.
All your files are in a datacenter in the Nederlands, owned by a Dutch organization and are as such 100% covered by the Dutch law for data protection and privacy (GDPR). So you don’t have to worry about treaties with US corporations or other tricks that only offer partial and temporary security.
Recent news
What do customers say about us?
We hadden te maken met een klassieke ‘silo’ situatie. Klant- en prospectinformatie waren op diverse plekken opgeslagen, of zelfs niet opgeslagen en alleen maar in de hoofden van buitendienst. We waren positief verrast dat ECM2 SuiteCRM kan aanbieden in hosted versie én met belangrijke aanvullingen én tegen lage kosten. ECM2 heeft professioneel synchronisatie tussen ons ERP systeem en de hosted SuiteCRM software gerealiseerd. Nu hebben mijn Sales mensen (binnen- & buitendienst) een integraal inzicht in klanten en prospects.
De Nederlandse transplantatiestichting gebruikt Alfresco voor het bewaren van belangrijke documenten van het donatieproces. Afgelopen jaar moest er een upgrade plaatsvinden van Alfresco. We hebben met een paar Alfresco partners gepraat, maar ECM2 onderscheidde zich door kennis van zaken en met name de praktische aanpak. We hadden te maken met een consultant die precies wist wat er moest gebeuren en de projectaanpak niet groter maakte dan nodig. We zijn netjes op tijd gemigreerd naar de nieuwste versie. Bij een eerst volgende vraag voor ondersteuning bij Alfresco nemen we zeker contact op met ECM2. Als informatiemanager bij de NTS vind ik het belangrijk om met een goede partner samen te werken.
Als Online Marketing bureau gebruikten we al geruime tijd SuiteCRM als relatiebeheersysteem. Hiervoor hadden we ook met Salesforce gewerkt, maar SuiteCRM sloot beter aan op onze wensen. In het begin werd dit door onze eigen medewerkers beheerd. Dat bleek tijdsintensief. Met de hulp van ECM2 hebben we nu een beheerde SuiteCRM oplossing met de juiste modules en vooral ook een paar specialisten die we kunnen bellen voor support. We hebben in samenwerking met ECM2 ook enkele maatwerkaanpassingen gedaan zodat we nog efficiënter met onze tijd kunnen omgaan.
Er werd gewerkt met Dynamics, maar de beschikbaarheid van dat systeem voor Mediawijzer.net liep binnen enkele weken af. Wij vonden in SuiteCRM een goed alternatief en gingen op zoek naar een partner voor aankoop en migratiebegeleiding.
Ondanks het feit dat we veel te weinig tijd hadden (slechts 2 weken) heeft ECM2 het proces zeer professioneel en relaxed begeleid, met als gevolg dat er een vlekkeloze omzetting heeft plaatsgevonden. Daarnaast is de nazorg goed te noemen.
Tijdens de start van een bedrijf met meerdere vennoten is het noodzakelijk om te kunnen samenwerken, overzicht te houden en snel te kunnen handelen. Ons probleem was dat er totaal geen overzicht was en we onszelf niet professioneel konden presenteren. We hadden geen eigen e-mail-adres, opslag voor bestanden, of CRM voor het beheren van ons netwerk en leads. De oplossing bleek om vanuit één systeem te werken. Dat geeft overzicht, voegt content samen, verhoogt de professionaliteit en helpt ons bij de snelle groei. E-mail, Documentbeheer en CRM zijn een must voor ieder bedrijf.
ECM2 is daarnaast super accuraat in het oplossen en beantwoorden van vragen. Zeer professioneel.
Voorheen maakten we gebruik van een eigen CRM. Echter liepen we steeds vaker tegen beperkingen op en was er te weinig tijd voor doorontwikkelen en beheer. Na overstappen zijn we daar nu geen tijd meer aan kwijt. Belangrijker is dat we nu werken met een echt CRM. Bij inrichting bleek al snel dat we aanpassingen op veldniveau en in scherm lay-out gemakkelijk zelf kunnen uitvoeren. Inmiddels versturen we maandelijks via het CRM een nieuwsbrief via e-mail, worden contactaanvragen via de website automatisch als Lead opgenomen en heb ik een dashboard met actuele verkoopcijfers. En dat in een tijdsbestek van nog geen half jaar, met natuurlijk hulp van ECM2 op de achtergrond.
De leden van de beroepsvereniging voor Mesologie (NVVM) wilden een betere manier om informatie onderling te delen en te vinden. Het bestaande intranet voldeed niet meer. Uit onderzoek bleek dat een DMS onze behoefte kon vervullen en hierbij kwamen we op Alfresco uit. Aangezien we therapeuten zijn en geen techneuten, wilden we een gehoste versie van Alfresco. ECM2 zorgt voor de hard- en de software en wij zorgen zelf voor inrichting en functioneel beheer. Wat ons betreft een goed werkende combinatie.
We werkten al in een CRM omgeving, maar we konden de punten niet op de ‘i’ zetten. ECM2 heeft inzicht gegeven in alle mogelijkheden binnen het CRM en heeft gezorgd voor een heel goed werkend systeem speciaal ontworpen voor Viscon. Verder zijn we erg tevreden over de snelle en bovenal goede support vanuit ECM2.
De Gemeente Roermond werkt met 6 andere gemeenten samen op het sociale domein. Door deze samenwerking hadden we sterke behoefte om informatie op één plek ter beschikking te hebben en gezamenlijk te kunnen bewerken. Daarvoor was een samenwerkingsomgeving nodig die snel opgeleverd kon worden. Alfresco MKB blijkt een goed gereedschap te zijn om dat te realiseren. ECM2 heeft ons goed ondersteund bij het opzetten van de omgeving. Ook de nazorg verloopt heel positief: een goed bereikbare helpdesk met deskundige mensen.
Toen ik bij Diningcity kwam werken werkten wij al met ECM2. Wij (Diningcity) maken al jaren gebruik van de support en service van ECM2 en dat is niet voor niets. Voor ons is maatwerk erg belangrijk. Doordat onze markt snel verandert, dienen wij snel mee te kunnen veranderen. Hierdoor moeten onze salesprocessen dus ook snel kunnen worden aangepast. Wij hebben een CRM nodig dat deze snelle veranderingen aan kan. Met de support en service van ECM2 is dit mogelijk. ECM2 is altijd bereikbaar en helpt direct bij vragen. De oplossingen die zij aan ons hebben gegeven hebben onze workflow goed geholpen. De efficiëntie van onze salesprocessen is daardoor een stuk hoger.