Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen


Wij kunnen de basistaal van de mappen voor je wijzigen. Stuur daarvoor een mail naar onze helpdesk waarin je aangeeft voor welk account dit moet gebeuren en wat de voorkeurstaal is. Deze aanpassing gebeurt zonder verlies van gegevens.

Ja. Wij hebben een online handleiding beschikbaar. Ook is er een uitgebreide, algemene online handleiding in het Engels beschikbaar van de maker.

Ja, dat is mogelijk bij het MKB-pakket. Doordat wij gebruikmaken van een open platform en wij bij het MKB-pakket elke klant op een eigen server plaatsen, is het mogelijk om maatwerk toe te passen. Neem daarvoor contact op met helpdesk@ecm2.nl.

In principe stellen wij geen limiet aan de hoeveelheid mail die onze klanten op die manier willen verzenden. Uitzonderingen daarbij zijn klanten die de dienst misbruiken om spam te versturen en/of als maildienst met (naar onze maatstaven) te hoge volumes. Wij blokkeren in dergelijke gevallen de uitgaande mail van de betreffende SuiteCRM-installatie. In Nederland is duidlijke wetgeving voor spam. Wij gaan ervan uit dat onze klanten zich hier ook aan houden. Lees bij de ACM meer over de geldende regels.

Standaard leveren wij veel plugins mee. Andere plugins kan alleen ECM2 op verzoek installeren. Wij controleren hierbij wel op kwaliteit: een instabiele plugin of sterk verouderde plugin installeren we niet. Als je een specifieke plugin in gedachten hebt en voor je bestelling wil weten of we deze installeren, kun je een e-mail sturen aan de helpdesk.

Tenzij anders afgesproken, heeft de aanvragen administrator-toegang tot de SuiteCRM installatie. Dit staat ook vermeld in de PDF met logingegevens. Deze gebruiker krijgt toegang tot de meeste instellingen op het administrator-scherm. Enkele opties zijn niet beschikbaar omdat ze de dienstverlening kunnen verstoren.

In veel gevallen komt dit doordat de Nextcloud App dan niet bij de keyring kan. Je lost dit op door "libgnome-keyring" te installeren en de Nextcloud app opnieuw op te starten.

In het menu Sites, zie je alleen sites die je als favoriet hebt gemarkeerd. Om een nieuwe Site in het menu te zetten, zoek je de Site op, en klik je in het menu Sites op [Sitenaam] toevoegen aan favorieten.

Wij bieden twee mogelijkheid: op factuur, of via automatische incasso. Wil je overstappen op automatische incasso, log dan in met je persoonlijke logingegevens en geef de gevraagde gegevens door of stuur een mail naar de administratie met je wens en de benodigde contact- en bankgegevens.

Voor SuiteCRM zijn Outlook plug-ins beschikbaar van derde partijen. Veel vookomende problemen met Outlook worden veroorzaakt door andere, vaak ongebruikte plugins, of doordat Outlook een plugin inactief maakt. Om dit te verhelpden sluit u Outlook af. Klik vervolgens rechts op de Outlook snelkoppeling en op 'Voer uit als Administrator'. Ga nu in Outlook naar Bestand > Opties > Invoegtoepassingen en klik op 'Beheren'. Verwijder hier invoegtoepassingen die u niet gebruikt en maak de SuiteCRM plugin actief.

Als u een plugin actief heeft gemaakt en Outlook dit na opnieuw opstarten ongedaan maakt, moet u het Windows register gebruiken.

Waarschuwing: het register is een belangrijk onderdeel van Windows. Volg deze handleiding exact en wijzig verder niets.
1. Sluit Outlook af, en deinstalleer de plugin vanuit Configuratiescherm>Programma's en Onderdelen.
2. Open regedit.exe door dit in het zoekveld van het startmenu te typen en op Enter te drukken.
3. Ga naar HKEY_CURRENT_USER > Software > Microsoft > Office > 15.0 > Outlook, waarbij '15.0' staat voor Outlook 2013. Ga naar 14.0 voor Outlook 2010 en 13.0 voor Outlook 2007.
4. 4. Verwijder in Resiliency > 'DisabledItems' en 'CrashingAddinList' de items van het tpe REG_BINARY.
5. Verwijder in Outlook > Addins de items die refereren aan de betreffende plugin.
6. Sluit het register af en installeer de plugin opnieuw.