Veelgestelde vragen
In Outlook en de WebApp worden Nederlandstalige mappen weergegeven. Ik wil deze graag in een andere taal. Hoe pas ik dit aan?
Wij kunnen de basistaal van de mappen voor je wijzigen. Stuur daarvoor een mail naar onze helpdesk waarin je aangeeft voor welk account dit moet gebeuren en wat de voorkeurstaal is. Deze aanpassing gebeurt zonder verlies van gegevens.
Is er voor NLCloudOpslag ook een handleiding beschikbaar?
Ja. Wij hebben een hier online handleiding beschikbaar.
Is er voor SuiteCRM ook een Nederlandse handleiding beschikbaar?
Ja. Wij hebben een online handleiding beschikbaar. Ook is er een uitgebreide, algemene online handleiding in het Engels beschikbaar van de maker.
Is het mogelijk om de dienst verder te personaliseren of om functionaliteit toe te voegen en/of aan te passen?
Ja, dat is mogelijk bij het MKB-pakket. Doordat wij gebruikmaken van een open platform en wij bij het MKB-pakket elke klant op een eigen server plaatsen, is het mogelijk om maatwerk toe te passen. Neem daarvoor contact op met helpdesk@ecm2.nl.
Kan ik een ongelimiteerd aantal emails versturen via de Campaign-module?
In principe stellen wij geen limiet aan de hoeveelheid mail die onze klanten op die manier willen verzenden. Uitzonderingen daarbij zijn klanten die de dienst misbruiken om spam te versturen en/of als maildienst met (naar onze maatstaven) te hoge volumes. Wij blokkeren in dergelijke gevallen de uitgaande mail van de betreffende SuiteCRM-installatie. In Nederland is duidlijke wetgeving voor spam. Wij gaan ervan uit dat onze klanten zich hier ook aan houden. Lees bij de ACM meer over de geldende regels.
Kan ik zelf plugins installeren in SuiteCRM?
Standaard leveren wij veel plugins mee. Andere plugins kan alleen ECM2 op verzoek installeren. Wij controleren hierbij wel op kwaliteit: een instabiele plugin of sterk verouderde plugin installeren we niet. Als je een specifieke plugin in gedachten hebt en voor je bestelling wil weten of we deze installeren, kun je een e-mail sturen aan de helpdesk.
Krijg ik ook administrator-toegang tot SuiteCRM?
Tenzij anders afgesproken, heeft de aanvragen administrator-toegang tot de SuiteCRM installatie. Dit staat ook vermeld in de PDF met logingegevens. Deze gebruiker krijgt toegang tot de meeste instellingen op het administrator-scherm. Enkele opties zijn niet beschikbaar omdat ze de dienstverlening kunnen verstoren.
Onder Linux vraagt de Nextcloud App elke keer bij opstarten om opnieuw in te loggen.
In veel gevallen komt dit doordat de Nextcloud App dan niet bij de keyring kan. Je lost dit op door "libgnome-keyring" te installeren en de Nextcloud app opnieuw op te starten.
Onder ‘Sites’ zie ik een Site niet terug
In het menu Sites, zie je alleen sites die je als favoriet hebt gemarkeerd. Om een nieuwe Site in het menu te zetten, zoek je de Site op, en klik je in het menu Sites op [Sitenaam] toevoegen aan favorieten.
Op welke manieren kan ik de facturen betalen?
Wij bieden twee mogelijkheid: op factuur, of via automatische incasso. Wil je overstappen op automatische incasso, log dan in met je persoonlijke logingegevens en geef de gevraagde gegevens door of stuur een mail naar de administratie met je wens en de benodigde contact- en bankgegevens.