ECM2 lanceert drie nieuwe CRM bundels
Wij hebben voor onze SuiteCRM-klanten drie verschillenden bundels samengesteld om zo tegemoet te komen aan de specifieke behoeftes van de verschillende type bedrijven. Wij richten de SuiteCRM-installaties bij oplevering daar ook op in. Natuurlijk kunnen onze gebruikers daarna hun installatie naar eigen inzicht instellen. Ook kunnen de functionaliteiten van de verschillende bundels uitgebreid worden door extra modules te kiezen. Mochten er nog extra behoeftes zijn, dan bieden we ook de mogelijkheid om nieuwe functionaliteit te ontwikkelen. Naast de standaardmogelijkheden hebben wij daar zelf ook geavanceerde tools voor ontwikkeld die zorgen voor een efficiënt ontwikkeltraject en een dynamische gebruikerservaring.
Hieronder vind je de algemene beschrijving van de verschillende aannames voor elke bundel. Als je je in een van deze groepen herkent, is het wellicht de juiste keus om met die bundel te starten. Upgraden kan natuurlijk altijd.
Starter
We gaan uit van een startende ondernemer met één tot vijf gebruikers in het CRM. Elke gebruiker moet zo ongeveer alles kunnen doen; er is nog geen duidelijke functionele scheiding aanwezig. De focus van het bedrijf is op klantenbeheer, het winnen van offertes en controle van de omzet.
Om daarbij te ondersteunen, leveren wij in de startpagina van het CRM een aantal zaken mee.
Als eerste zie je een “business To-do” app. Van daaruit kan een gebruiker zijn/haar eigen actiepunten beheren en heeft hij/zij een duidelijk overzicht van de activiteiten waar het bedrijf de aandacht op legt.
Verder beschikt de gebruiker over een keur van handige rapportages rechtstreeks in de startpagina. Deels dienen die als manier om met gegevens te interacteren en deels dienen die als controlemiddel of als overzicht van de stand van zaken.
Voor meer informatie zie handleiding SuiteCRM bundel: Starter.
Daarnaast ben je verzekerd van een dagelijkse back-up van de gegevens in het CRM. Die back-ups blijven tot drie maanden bewaard.
MKB
De MKB-bundel gaat ervan uit dat er gespecialiseerde rollen zijn binnen hetzelfde bedrijf. Het aantal gebruikers is tussen drie en vijftien. De verschillende rollen hebben eigen startpagina’s om vanuit daar hun specifieke taken te kunnen uitvoeren en beheren. Processen spelen hier een belangrijkere rol en die moeten voor zover mogelijk geautomatiseerd worden. Verder is er speciale aandacht voor verkoop, klantencontacten en tevredenheid bij het afhandelen van hun aanvragen.
Wij vullen dit in door via “MyRole HomePage” specifieke startpagina’s te maken voor de verschillende rollen. Hierin bieden verschillende apps overzicht en gemakkelijke toegang tot de dagelijkse taken. vCases ondersteunt het afhandelen van aanvragen. Automatiseren gebeurt met de uitgebreide workflow manager met grafische modelleer-tool.
Voor meer informatie zie handleiding SuiteCRM bundel: MKB.
Enterprise
Dit betreft grotere bedrijven van tussen de tien en honderden gebruikers. Het bedrijf bestaat uit verschillende afdelingen, met complexere interacties, vaak project georiënteerd. HR aspecten zoals uren-registratie spelen een rol. Team-work, waarin deelnemers ideeën kunnen uitwisselen is essentieel. Er zijn managers voor de verschillende afdelingen.
Wij vullen dit in door verschillen extra modules mee te bundelen: project management en uren-registratie. Elke rol krijg een eigen startpagina met eigen faciliteiten. We bieden ook advies-diensten om het CRM aan het bedrijf aan te passen om deze succesvol te introduceren.
Naast de dagelijkse back-up, die wij voor enterprise klanten ook als automatische download beschikbaar stellen, bestaat de mogelijkheid om authenticatie via SAML (SSO, één-login proces op basis van jouw eigen authenticatie server) in te stellen en een eigen domeinnaam te gebruiken.
Heb je vragen? Neem contact met ons op!