x
Ondersteuning via chat
x
Vul a.u.b. jouw gegevens in om te verbinden met een medewerker.
Jouw naam: Jouw e-mailadres: Jouw vraag:
Wachten op een medewerker......

Synchronisatiefout bij gebruik nieuwe applicatie NLCloudOpslag

Back to Blog

Synchronisatiefout bij gebruik nieuwe applicatie NLCloudOpslag

Krijg je fouten te zien bij het synchroniseren van de gegevens met NLCloudOpslag? Of merk je dat bepaalde bestanden niet beschikbaar zijn op jouw andere apparaat met NLCloudOpslag? Dan komt dat waarschijnlijk doordat jij de nieuwste versie hebt geïnstalleerd.

Normaal vinden wij het belangrijk dat al onze klanten zo snel mogelijk een update installeren, maar moeten wij voor de NLCloudOpslag/Nextcloud applicatie helaas het advies geven niet te upgraden.

In versies 3.17.x en 4.0.0 zit een probleem dat correct synchroniseren verhindert. Soms ervaar je dit probleem niet, soms pas na een paar dagen en in bepaalde gevallen heb je er helemaal geen last van. Ons advies is echter: gebruik de versies die wij op onze website aanbieden.

Hieronder een lijst met directe downloads

Na installeren van deze versie zou het synchroniseren weer op gang moeten komen. Is er voor langere tijd een synchronisatieprobleem geweest doordat er een oudere versie werd gebruikt, dan kan het zijn dat er in de tussentijd conflicten zijn ontstaan bij veelgebruikte bestanden. Die die je helaas zelf op te lossen, omdat de gebruikers de enigen zijn die weten wat de correcte versie van het bestand is.

Onze excuses dat het oplossen hiervan zo lang duurt. Wij houden nauw contact met de makers van de software en plaatsen een nieuw bericht zodra dit probleem is opgelost.

Share this post

Back to Blog